Tort cu floarea soarelui si frunze de toamna…

Andra si Bogdan sunt impreuna de ceva timp si pe 8 septembrie si-au serbat cununia civila. Pentru ca miresei ii plac foarte mult foricelele galbene (drept dovada are si una in par) m-am gandit ca un tort cu floarea soarelui ar fi cel mai potrivit. Pentru ca este inceput de toamna am pus pe tort si cateva frunzulite aramii care au avut efectul pe care mi l-am dorit. Cum am facut floarea soarelui voi posta la „cum se face” , tortul a avut 3 etaje si 9 kg, blat de vanilie cu migdale, crema de vanilie si crema de ciocolata cu stafide si rom. Tortul a fost o surpriza totala pentru miri si cred ca se vede si in ultima fotografie cat au fost de incantati!

Sa fiti fericiti si la anul sa ne vedem la …botez! Cu mult drag la acest tort m-a ajutat si cumnata mea care a venit cu ideea tabloului cu rama dulce, daca sunteti din Pitesti si doriti un tortulet nu ezitati sa o contactati pe Facebook pe Cristina Madalina Rizea!

Lasă un comentariu