Briose cu ciocolata decorate cu glazura si ciocolata

Briose cu ciocolata decorate cu glazura si ciocolata…

De cand imi doream sa fac niste briose „mai artistice” cum ne tot amagesc strainii pe site-urile lor. Na ca se poate si poti face aceste briose ca sa-ti impresionezi niste oaspeti dragi sau pe soacra…mai bine oaspetii dragi:).

Pentru aluatul de briose ai nevoie de: 300 gr faina, 1 pliculet praf de copt, 150 gr zahar pudra (va spun un secret…prajiturile ies mai bune cu zahar pudra, intotdeauna!!!), un praf de sare, 1 ciocolata cu lapte (dar fara crema)250 ml lapte, 2 oua, 75 gr unt.

Amesteci intr-un castron faina cu praful de copt, sarea si ciocolata taiata bucatele. Separat bati oualele cu zaharul, adaugi laptele si untul cald. Torni amestecul cu oua peste cel cu faina si omogenizezi bine. Am impartit compozitia in doua, jumatate am colorat-o cu roz (la sugestia fetitei mele) si i-am pus esenta de vanilie, iar in cealalta am pus colorant verde si esenta de menta. Am uns cu ulei formele de silicon si le-am umplut pana la jumatete cu compozitie. Mi-au iesit 14 briose de marimea celor din foto. Daca nu ai forme de silicon coci briosele in hartiutele speciale pe care le poti pune si in tava obisnuita de aragaz, isi vor pastra forma. Le pui la cuptor la foc potrivit si stai cu ochii pe ele sa nu se arda.

Pentru decor ai nevoie de: royal iceing mai exact este celebra sau nu glazura de zahar pudra albus si lamaie (suna pompos, dar e foarte simplu de facut, gasesti reteta la „cum se face” pe acest blog), 1/2 ciocolata cu lapte topita cu 2-3 linguri de frisca lichida), bombonele, jeleuri…etc.

Lasi briosele sa se racesca foarte bine si prepari glazura alba pe care o imparti in doua. Jumatate o lasi tare asa cum iese dupa mixare, iar in cealalta mai pui 2 lingurite de lamaie ca sa fie suficient de moale sa o poti turna pe briose.

Lasă un răspuns

