Tort cu… rochite si nasturi pentru Loredana

Tort cu rochite si nasturi…

Acest tort l-am facut pentru buna mea prietena Loredana pasionata si priceputa la tot ce inseamna rochite de dama si mai ales de copii. Tortuletul este in forma de trunchi de con, este umplut cu crema de ciocolata si crema de castane. L-am imbracat in fondant negru cu model pentru ca am dorit sa iasa in evidenta mai mult decorurile. Rochitele sunt facute cu o matrita si apoi le-am decorat pe fiecare in parte adaugand floricele sau pictadu-le pur si simplu cu vopsele comestibile, bineinteles. Loredana este pasionata si de genti de aceea i-am daruit si un Vuitton „dulce”.

La Multi Ani si …la cat mai multe rochite!

Lasă un răspuns

